Kettingscherm/spatbord/hugger Z900RS (18-20)€ 35,00
Kawasaki Z900RS Yoshimura Special Edition - 120pk
€ 10.995,00
Ophalen
149220sinds 30 apr. '24, 23:01
Kenmerken
AdverteerderParticulier
Type motorNaked bike
Motorvermogen (kW)meer dan 35 kW
Bouwjaar2019
Aantal cilinders4 cilinders
Kilometerstand4723
Motorinhoud948
Beschrijving
Voor liefhebbers van een echte special, bied ik met pijn in het hart, mijn unieke Z900RS te koop.
Deze motor heeft 7 juli jl. een servicebeurt gehad (zie foto) en is in nieuwstaat.
• Getuned op de titanium Yoshimura uitlaat en high-flow filter - 120pk
• 10kg lichter dan een standaard RS (door alle titanium, carbon en Li-Ion accu).
• Door de tuning en de quick-shifter (schakelen zonder koppelen) een sprint-monster
• Stuurt als een mes door de Bridgestone’s en de K-tech Razor achterschokbreker
• Enorme grondspeling door de iets verhoogde en kortere voetsteunen
---------- Hieronder alle details ----------------
Motor:
• Yoshimura – volledig titanium uitlaatsysteem
• K&N – High flow filter met inlaat-modificatie
• Tuning / ECU mapping door Druijff Racing
• Translogic – QSXi Intellishift Quickshifter
• Posh – Aluminium ketting cover met geïntegreerd schakel-as lager
Rijgedrag en wegligging:
• Striker – Aluminium rem-, schakelset
• Bridgestone – Battlax Hypersport S22 banden
• K-tech – Razor-R achterschokbreker
• Voorvork- en achterveer-afstelling door Druijff Racing
• Skyrich – Lithium Ion accu (nieuw)
Uiterlijk:
• Chick Design – Road Comet Stuurkuip
• Tidy tail – Kentekenplaathouder
• Yoshimura – Bobbins voor de paddock stand
• Yoshimura – Frame en Oil Caps
• PMC – Z948RS emblemen
• K-tech achterveer (standard rood) zwart gecoat
• Carbon hugger (achterspatbord/kettingscherm)
• Carbon luchtinlaat covers
• Zwarte radiatorbeugels – van Z900RS Cafe
• Zwarte spatbordbeugels – van Z900RS Cafe
Accessoires:
• Hoes
• Paddock Stand
• Werkplaatshandboek (PDF)
• Motul kettingspray, cleaner en motorolie
Alle speciale onderdelen zijn door mij uit Japan geïmporteerd of via Druijff Racing geleverd. Druijff Racing heeft ook alle montage en tuning gedaan. (alle rekeningen ter inzage)
Door een op trekkracht gerichte engine mapping heeft deze motor bij al 4200 rpm meer koppel dan een standaard Z900RS, en een krukasvermogen van rond de 120pk. (zie testbank-grafiek)
Het resultaat is een zeer soepele toermotor, die in monster verandert als je flink aan het gas draait.
Sorry, maar ik doe NIET aan proefritten.
Deze motor heeft 7 juli jl. een servicebeurt gehad (zie foto) en is in nieuwstaat.
• Getuned op de titanium Yoshimura uitlaat en high-flow filter - 120pk
• 10kg lichter dan een standaard RS (door alle titanium, carbon en Li-Ion accu).
• Door de tuning en de quick-shifter (schakelen zonder koppelen) een sprint-monster
• Stuurt als een mes door de Bridgestone’s en de K-tech Razor achterschokbreker
• Enorme grondspeling door de iets verhoogde en kortere voetsteunen
---------- Hieronder alle details ----------------
Motor:
• Yoshimura – volledig titanium uitlaatsysteem
• K&N – High flow filter met inlaat-modificatie
• Tuning / ECU mapping door Druijff Racing
• Translogic – QSXi Intellishift Quickshifter
• Posh – Aluminium ketting cover met geïntegreerd schakel-as lager
Rijgedrag en wegligging:
• Striker – Aluminium rem-, schakelset
• Bridgestone – Battlax Hypersport S22 banden
• K-tech – Razor-R achterschokbreker
• Voorvork- en achterveer-afstelling door Druijff Racing
• Skyrich – Lithium Ion accu (nieuw)
Uiterlijk:
• Chick Design – Road Comet Stuurkuip
• Tidy tail – Kentekenplaathouder
• Yoshimura – Bobbins voor de paddock stand
• Yoshimura – Frame en Oil Caps
• PMC – Z948RS emblemen
• K-tech achterveer (standard rood) zwart gecoat
• Carbon hugger (achterspatbord/kettingscherm)
• Carbon luchtinlaat covers
• Zwarte radiatorbeugels – van Z900RS Cafe
• Zwarte spatbordbeugels – van Z900RS Cafe
Accessoires:
• Hoes
• Paddock Stand
• Werkplaatshandboek (PDF)
• Motul kettingspray, cleaner en motorolie
Alle speciale onderdelen zijn door mij uit Japan geïmporteerd of via Druijff Racing geleverd. Druijff Racing heeft ook alle montage en tuning gedaan. (alle rekeningen ter inzage)
Door een op trekkracht gerichte engine mapping heeft deze motor bij al 4200 rpm meer koppel dan een standaard Z900RS, en een krukasvermogen van rond de 120pk. (zie testbank-grafiek)
Het resultaat is een zeer soepele toermotor, die in monster verandert als je flink aan het gas draait.
Sorry, maar ik doe NIET aan proefritten.
Advertentienummer: m2110081065
Overige advertenties van Niek
Meer van Niek
Populaire zoektermen
kawasaki vulcan 750kawasaki gpz 500kawasaki z1000 2003kawasaki z 650 rskawasaki zx6r 35 kwkawasaki z900rskawasakikawasaki z750 in Kawasakikawasaki ninja in Kawasakikawasaki er6n in Kawasakikawasaki z1000kawasaki zx10rkawasaki z900kawasaki zx6rkawasaki z900rs te koopkarsten tent in Caravans en Kamperenzilveren rijksdaalder 1962 in Postzegels en Muntensuzuki lt 50 onderdelensudderplaat xenosshiny mew kaart